over ons


Verzending en bezorging

Voor de verzending en bezorging van onze pakketten werken wij samen met DPD en PostNL. Wanneer je een bestelling plaatst op maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Het kan zijn dat een artikel dat je bestelt toch net uitverkocht blijkt te zijn. Bijvoorbeeld doordat iemand vlak voor jou alle voorraad heeft besteld. In dit geval kan dit artikel niet dezelfde dag verzonden worden en ontvang je altijd bericht van ons via e-mail of telefoon om samen te bespreken wat te doen. Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen die je op deze dagen plaatst worden maandag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden bestellingen binnen Nederland en België. Wanneer je bestelt voor een bedrag onder de € 40,00 worden er verzendkosten berekend. Voor Nederland bedragen deze verzendkosten € 4,75 en voor België € 6,95. Voor zowel Nederland als België geldt dat je vanaf € 40,00 geen verzendkosten betaald. Dus gratis verzending vanaf € 40,00!

Traceren van je pakket

Je bestelling wordt altijd in een traceerbaar pakket verzonden. Dit kan een (traceerbaar) brievenbuspakketje zijn of een normaal pakket. Op de dag van verzending van je bestelling ontvang je aan het einde van de middag een Track & Trace mail. Met de informatie in deze mail kun je jouw pakket traceren en op de dag van bezorging doorgaans vanaf ’s ochtends zien in welk tijdvak het bezorgd zal worden. Wanneer je bestelling in een brievenbuspakje past dan ontvang je geen Track & Trace mail. Je hoeft dan echter ook niet thuis te zijn voor de levering omdat deze in de brievenbus kan.

Wanneer wordt je bestelling bezorgd?

Doorgaans worden bestellingen de dag na verzending bezorgd. Meestal heb je jouw bestelling dus al een dag na dat je besteld hebt binnen. We blijven hiervoor wel afhankelijk van de pakketdiensten. Het gebeurd een enkele keer dat er vertraging bij hen optreedt. Meer van 95 % van de pakketten wordt echter de volgende dag bezorgd.

Wat als je niet thuis bent op het bezorgmoment?

Op de dag van bezorging ontvang je een e-mail met het tijdvak waarin je bestelling bezorgd zal worden. Vaak is dit zelfs tot op een uur nauwkeurig. Toch kan het om wat voor reden dan ook gebeuren dat je niet thuis bent op het moment van bezorging. In dat geval kunnen er drie dingen gebeuren. 1. De chauffeur neemt je pakket mee terug en komt de volgende werkdag nogmaals langs. 2. De chauffeur brengt jouw pakket naar een afhaalpunt in de buurt en stopt een briefje met deze melding bij jou in de brievenbus. 3. De chauffeur geeft jouw pakket af bij één van de buren en stopt een briefje met deze melding bij jou in de brievenbus.

Kiezen voor een ander afleveradres, erg gemakkelijk

Veel mensen zijn doordeweeks overdag niet thuis. Natuurlijk wil je wel je bestelling op tijd ontvangen. Daarom kun je bij er bij voor kiezen je bestelling af te leveren op een ander adres. Dit kan bijvoorbeeld bij een familielid, bij de buren of op je werkadres. Een ander afleveradres kun je opgeven bij het invullen van je gegevens. Het is ook mogelijk je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt. Inmiddels zijn er al ruim 2.400 van deze afhaalpunten van PostNL. Bijvoorbeeld bij de Jumbo waar je ’s avonds boodschappen doet of bij de tabakswinkel om de hoek. Er is altijd een afhaalpunt bij jou in de buurt. Erg gemakkelijk!

Wat als er iets misgaat met de verzending of bezorging van je pakket?

Gelukkig verloopt de verzending en bezorging van onze pakketten in vrijwel alle gevallen probleemloos. Toch kan het een enkele keer gebeuren dat er iets anders gaat dan hierboven beschreven. Door een fout van de pakketdienst of van onze zijde. Wanneer er je iets niet duidelijk is of je het idee hebt dat er iets misgaat met de verzending of bezorging van je pakket neem dan altijd contact met ons op. Wij zoeken met jou altijd naar de beste oplossing. Want onze missie is om jou als klant gelukkig te maken en op tijd te voorzien van de leukste en beste feestartikelen!

Bel ons op: 038-423 26 83
WhatsApp ons op: 06-132 580 93
Mail ons op: info@feestartikelen.nl

Van maandag tot en met vrijdag tussen 09:30 en 17:30 beantwoorden wij je vragen binnen twee uur.