over ons


Klantenservice

Bereikbaarheid

Wanneer je vragen hebt wil je graag snel antwoord. Daarom doen wij ons uiterste best jouw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:30 uur. Binnen deze tijd streven wij ernaar jouw vragen binnen twee uur te beantwoorden. In veel gevallen gaat dit zelfs veel sneller.
Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Telefoon: 038-4232683
WhatssApp: 06-1325 8093
E-mail: info@feestartikelen.nl

Wie doet het nog tegenwoordig maar het kán wel, schrijven naar: Feestartikelen.nl, Assendorperstraat 67, 8012 DG Zwolle

Snel naar de meest gezochte informatie


  • Informatie over betalen
  • Informatie over verzending en bezorging
  • Informatie over retourneren
  • Onze algemene voorwaarden
  • Informatie over ons privacy beleid
  • Het bestelproces

    Je kunt producten op onze website zoeken door de hoofdcategorieën te bezoeken via de links in de gele balk bovenin de website. Aan de linkerkant van de website verschijnen dan links naar de subcategorieën. Ook kun je de zoekfunctie gebruiken in de rode balk bovenin de website. Op deze manieren kun je de productpagina’s bereiken. Op de productpagina kun je een product toevoegen aan de winkelwagen. Wanneer je een product in de winkelwagen plaatst ga je meteen naar de winkelwagen toe. Hier zie je wat je in de winkelwagen hebt geplaatst en wat de verzendkosten zijn. Je kunt vanuit de winkelwagen kiezen om verder te winkelen of om je bestelling af te gaan ronden. Kies je om af te gaan ronden dan kom je op de pagina waar je jouw adresgegevens in kunt vullen. Ook kun je op deze pagina afleveropties kiezen. Ga je verder vanaf deze pagina dan kom je op de pagina waar je de betaalmethode kiest. Wanneer je hier verder gaat kom je op een overzichtspagina waar je alle door jou ingevulde gegevens kunt controleren. Op deze pagina kun je ook kiezen om je bestelling definitief te maken. Wanneer je dit doet door op de groene button te klikken ga je naar de pagina waar je met de door jouw gekozen betaalmethode de bestelling kunt betalen. Wanneer je dit hebt gedaan kom je terug op onze website en zie je de melding ‘Hartelijk dank voor uw bestelling!’. Je hebt besteld!

    Je hebt besteld en nu?

    Enkele minuten nadat je besteld hebt ontvang je een automatische orderbevestiging via e-mail. Het gebeurd soms dat deze wordt bezorgd in de Spambox. Houdt deze dus ook goed in de gaten. Als bijlage bij de orderbevestiging ontvang je ook meteen de digitale factuur. Aan het einde van de dag dat je bestelling verzonden wordt ontvang je via e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace gegevens. Op de dag van bezorging ontvang je opnieuw een mail met daarin het verwachte tijdvak van bezorging van jouw bestelling.

    Klachtenregeling en Geschillencommissie Thuiswinkel

    Feestartikelen.nl behandelt de klacht overeenkomstig onderstaande klachtenprocedure. Bij Feestartikelen.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 7 werkdagen inhoudelijk beantwoord. (Maandag t/m vrijdag) Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Feestartikelen.nl binnen de termijn van 24 uur geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Herroepingsrecht bij levering van producten

    De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 30 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

    Kosten in geval van herroeping

    Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw eigen rekening tenzij door ons anders wordt vermeld.

    Garantie

    Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer dit niet het geval is geldt de garantie. U heeft dan recht op vervanging van het product of de retournering van de aankoopkosten.

    Copyright

    Gehele of gedeeltelijke overname van foto's en teksten van deze website is alleen toegestaan na voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever. Bij het misbruiken van dit copyright wordt altijd een advocaat ingeschakeld en zijn alle kosten voor de overtreder.

    Overige vragen

    Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail. We stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. U kunt uw e-mail sturen naar info@feestartikelen.nl.